شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان فعالیت خود را جهت تولید فرش 700 شانه با استفاده از تجارب مدیران و طراحان با سابقه بیش از پانزده سال آغاز کرده است و اولین و مهمترین هدف خود را رضایت مندی مشتریان قرار داده که این هم مستلزم تولید محصول با کیفیت عالی می باشد .

شرکت فرش آرمان در شهرک صنعتی سلیمان صباحی واقع در شهرستان آران و بیدگل بزرگترین شهرک صنعتی تولید فرش ماشینی در ایران می باشد.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تابلو فرش

تابلو فرش یکی از تولیدات شرکت فرش ماشینی کاشان است به انواع طرح و نقشه های گوناگون به بازار عرضه می شود. تابلو هایی با نقش منظره و طبیعت، حیوانات زیبا، نقش انسان، مینیاتور و طرح های مختلف دیگر.

برای خرید این تابلو ها میتوانید به صورت خرید آنلاین فرش به سایت کارخانه فرش ماشینی مراجعه کنید و محصول و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب کنید و آنرا خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید. در سالهای اخیر کار بسیار جالبی که شرکت فرش ماشینی در مود تابلو انجام می دهد این است که مشتریان گرامی هر طرح و نقشه ای را که دلخواهشان باشد می توانند تقاضا کنند تا آن طرح را تبدیل به تابلو کنند و به صورت تابلو فرش در اختیارشان قرار دهند حتی اگر آن طرح و نقشه عکس شخصی از فرد باشد.

با پیشرفت تکنولوژی در فرش ماشینی خرید تابلو فرش آسان و حتی نقشه و طرح آن به اختیار شخص خریدار می باشد و نیازی نیست شما عزیزان از بین چند طرح ارائه شده یکی را انتخاب کنید بلکه فقط کافیه طرح و نقشه مورد نظر خود را به شرکت فرش ماشینی ارائه دهید تا بتوانید تابلو فرش آن طرح را تخویل بگیرید.

  • ۹۵/۱۱/۰۵
  • شرکت فرش آرمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی