شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان فعالیت خود را جهت تولید فرش 700 شانه با استفاده از تجارب مدیران و طراحان با سابقه بیش از پانزده سال آغاز کرده است و اولین و مهمترین هدف خود را رضایت مندی مشتریان قرار داده که این هم مستلزم تولید محصول با کیفیت عالی می باشد .

شرکت فرش آرمان در شهرک صنعتی سلیمان صباحی واقع در شهرستان آران و بیدگل بزرگترین شهرک صنعتی تولید فرش ماشینی در ایران می باشد.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

فرش ماشینی تبریز طرحی بسیار زیباست که رنگ آمیزی آن در طراحی و رنگ بندی آن در انتخاب نوع رنگ نخ خیلی مهم است. با توجه به اینکه فرش ماشینی تبریز از طرح فرش دستبافت کپی برداری شده است به همین دلیل رنگ بندی فرش ماشینی آن بسیار اهمیت دارد. درحال حاضر کارخانه های فرش ماشینی کاشان فرش ماشینی تبریز را در فرش 1000 شانه و فرش 700 شانه و فرش 1200 شانه استفاده میکند و چون مشتریان فرش حتی موقع خرید آنلاین فرش قیمت های فرش ماشینی را بررسی میکنند گاهی اقدام به خرید فرش از کارخانه میکنند.

کارخانه های فرش کاشان هم برای اینکه فرش ماشینی تبریز را با قیمت های مختلف عرضه کنند اقدام به تولید فرش ماشینی با تراکم های مختلف و با انواع شانه و انواع کیفیت میکنند که این خود باعث اختلاف قیمت فاحش در فرش ماشینی تبریز می کند.

  • ۹۵/۰۸/۱۱
  • شرکت فرش آرمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی