شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان فعالیت خود را جهت تولید فرش 700 شانه با استفاده از تجارب مدیران و طراحان با سابقه بیش از پانزده سال آغاز کرده است و اولین و مهمترین هدف خود را رضایت مندی مشتریان قرار داده که این هم مستلزم تولید محصول با کیفیت عالی می باشد .

شرکت فرش آرمان در شهرک صنعتی سلیمان صباحی واقع در شهرستان آران و بیدگل بزرگترین شهرک صنعتی تولید فرش ماشینی در ایران می باشد.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

قالی 700 شانه

قالی 700 شانه چنان که می دانیم همان فرش ماشینی 700 شانه است. بسیاری به جای استفاده از فرش از کلمه قالی استفاده می کنند که البته این کار درستی است. قالی یا فرش تفاوتی ندارد اما به صورت عامیانه معمولا از کلمه فرش استفاده می کنند که البته به صورت ادبی و علمی بخواهیم نگاه کنیم فرش به وسایلی گفته می شود که روی زمین را می پوشاند حتی موزاییک و قالی همان فرش هایی هستند که از نخ و پارچه تولید می شود.

قالی 700 شانه نیز همان فرش هایی است که از نخ تولید می شود و گفته می شود فرش 700 شانه و البته فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه نیز همان قالی محسوب می شود.

برای تولید فرش ماشینی توسط کارخانه های فرش ماشینی کاشان از کارگران متبحر و بافندگان زبر دست کمک گرفته می شود که با هنر خود منجر به تولیدی با کیفیت می شوند. کارگران زحمت کش کارخانه فرش کاشان همیشه در تلاشند تا فرش منحصر به فردی تولید کنند که البته در حمایت این کارگران هنرمندان طراح وجود دارند که همیشه با طرح و نقشه جدید و زیبا هنر خود را در نقشه فرش به نمایش می گذارند و بافندگان در تکمیل این هنر بسیار تاثیر گذار هستند.

  • ۹۵/۱۰/۲۹
  • شرکت فرش آرمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی