شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان فعالیت خود را جهت تولید فرش 700 شانه با استفاده از تجارب مدیران و طراحان با سابقه بیش از پانزده سال آغاز کرده است و اولین و مهمترین هدف خود را رضایت مندی مشتریان قرار داده که این هم مستلزم تولید محصول با کیفیت عالی می باشد .

شرکت فرش آرمان در شهرک صنعتی سلیمان صباحی واقع در شهرستان آران و بیدگل بزرگترین شهرک صنعتی تولید فرش ماشینی در ایران می باشد.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

کانال فرش ماشینی کاشان نوعی وسیله ارتباطی از نوع شبکه اجتماعی محسوب می شود که بوسیله آن اخبار فرش ماشینی در اختیار اعضای کانال قرار می گیرد. ارتباط گرفتن با کارخانه های فرش از طریق شبکه های اجتماعی بسیار به صرفه و مناسب است . با رشد سریع شبکه های اجتماعی به راحتی عامه مردم می توانند از به روز ترین اخبار ها در مورد فرش ماشینی مطلع شوند و حتی نقشه های به روز را ببینند.

کانال فرش ماشینی کاشان روزانه اطلاعات شرکت فرش ماشینی کاشان را در کانال می گذارد و اعضای کانال به این اخبار دسترسی پیدا می کنند. برای پیدا کردن کانالا فرش ماشینی کاشان فقط کافی است به سایت های شرکت های فرش ماشینی مراجعه کنید. داخل اکثر سایت های فرش ماشینی آدرس کانال و تلگرام هست.

دنیای فرش ماشینی بسیار رنگارنگ و متنوع می باشد امروزه علاوه بر فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه فرش مدرن نیز در بازار وجود دارد که بسیار جذاب و زیباست.

برای داشتن کانال فرش ماشینی کاشان، آرمان به صفحه اول سایت مراجعه کنید.

  • ۹۵/۰۹/۱۴
  • شرکت فرش آرمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی