شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان فعالیت خود را جهت تولید فرش 700 شانه با استفاده از تجارب مدیران و طراحان با سابقه بیش از پانزده سال آغاز کرده است و اولین و مهمترین هدف خود را رضایت مندی مشتریان قرار داده که این هم مستلزم تولید محصول با کیفیت عالی می باشد .

شرکت فرش آرمان در شهرک صنعتی سلیمان صباحی واقع در شهرستان آران و بیدگل بزرگترین شهرک صنعتی تولید فرش ماشینی در ایران می باشد.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

فرش نیاوران کاشان از جمله شرکت هایی است که در شهرک صنعتی کاشان می باشد . کارخانه فرش آرمان که یکی از همکاران نزدیک فرش نیاوران کاشان می باشد فرش های زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد از جمله فرش 1200 شانه ، فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه . البته فرش های فانتزی هم درخواست کننده زیادی دارد .

فرش نیاوران کاشان غیر از فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه فرش شنل را بعنوان فرش فانتزی به مشتریان خود ارائه می دهد یکی از دلایلی که در حال حاضر مشتریان فرش ماشینی به فرش فانتزی روی آوردند کوچک بودن اتاق خواب و مبلمان بودن اتاق پذیرایی می باشد به همین دلیل فرش نیاوران کاشان هم پس از تولید فرش ماشینی 700 شانه و فرش 1000 شانه مبادرت به تولید فرش فانتزی کرده است.

شرکت فرش آرمان جهت دسترسی سریع و آسان و بدون واسطه مشتریان از طریق سایت armancarpet.com با آنها در راطه است.

  • ۹۵/۰۹/۱۴
  • شرکت فرش آرمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی