شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان فعالیت خود را جهت تولید فرش 700 شانه با استفاده از تجارب مدیران و طراحان با سابقه بیش از پانزده سال آغاز کرده است و اولین و مهمترین هدف خود را رضایت مندی مشتریان قرار داده که این هم مستلزم تولید محصول با کیفیت عالی می باشد .

شرکت فرش آرمان در شهرک صنعتی سلیمان صباحی واقع در شهرستان آران و بیدگل بزرگترین شهرک صنعتی تولید فرش ماشینی در ایران می باشد.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

فرش ماشینی خوب چی بخرم ؟ این سوالیه که ذهن اغلب کسانی که قصد خریداری فرش ماشینی را دارند پر کرده است.
جواب دادن به این سوال کار آسانی نیست چرا که سلیقه ها متفاوت و خواسته ها با هم فرق می کنند. یکی فرش ماشینی می خواهد و قیمتش برایش مهم نیست دیگری قیمت برایش خیلی مهم است . یکی فرشی می خواهد که فقط رخ داشته باشد و با دوام بودن برایش مهم نیست دیگری دوام فرش حرف اول را برایش میزند خلاصه فرش ماشینی خوب چی بخرم ؟ برای هر شخصی مفهومی دارد.
اما به طور کلی اگر بخواهیم به این سوال جواب بدهیم میتوانیم اینگونه بیان کنیم که:
فرش ماشینی خوب به فرشی گفته می شود که در مرحله اول از مواد اولیه خوبی در تولید آن استفاده شده باشد که نخ اکرولیک بهترین نوع نخ مصرفی در فرش ماشینی محسوب می شود که البته نخ اکرولیک نیز درجه بندی دارد و نخ اکرولیک هیت ست شده بهترین نوع آن محسوب می شود.
رنگ بندی و طرح فرش نیز خود مسئله ای است که در انتخاب فرش خوب مهم به حساب می آید.
و اما بسیاری هستند که از برند خاصی خوششان می آید باید بگوییم که فرش ماشینی و اغلب وسایل خانگی که خانوارها خریداری می کنند و دوست دارند جنسشان برند باشد بیشتر از آنکه پول جنس را بدهند پول برند را می دهند و این مغوله در مورد فرش ماشینی نیز صحت دارد.

  • ۹۵/۰۹/۰۴
  • شرکت فرش آرمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی