شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان فعالیت خود را جهت تولید فرش 700 شانه با استفاده از تجارب مدیران و طراحان با سابقه بیش از پانزده سال آغاز کرده است و اولین و مهمترین هدف خود را رضایت مندی مشتریان قرار داده که این هم مستلزم تولید محصول با کیفیت عالی می باشد .

شرکت فرش آرمان در شهرک صنعتی سلیمان صباحی واقع در شهرستان آران و بیدگل بزرگترین شهرک صنعتی تولید فرش ماشینی در ایران می باشد.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

خرید فرش ماشینی کاشان در سال های اخیر بسیار آسان شده است و بسیاری از مشتریان خانه دار و یا مشتریان فرش ماشینی که فروشگاه دارند برای خرید فرش ماشینی کاشان بصورت آسان و بصورت حضوری خرید می کنند که در بین محصولات فرش ماشینی کاشان می توان فرش 1000 شانه 10 رنگ را به مشتریان پیشنهاد کرد چرا که فرش 1200 شانه در حال حاضر قیمت بالایی دارد از طرفی فرش 700 شانه هم طرفدار کنتری نسبت به چند سال گذشته داشته است.

شرکت فرش آرمان بعنوان یکی از کارخانه های فرش ماشینی کاشان در بسیاری از موارد به مشتریان خود فرش ماشینی سرمه ای و فرش ماشینی فیروزه ای و بعضی از فرش های مدرن فانتزی کاشان را پیشنهاد می کند.

  • ۹۵/۰۸/۲۵
  • شرکت فرش آرمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی