شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان فعالیت خود را جهت تولید فرش 700 شانه با استفاده از تجارب مدیران و طراحان با سابقه بیش از پانزده سال آغاز کرده است و اولین و مهمترین هدف خود را رضایت مندی مشتریان قرار داده که این هم مستلزم تولید محصول با کیفیت عالی می باشد .

شرکت فرش آرمان در شهرک صنعتی سلیمان صباحی واقع در شهرستان آران و بیدگل بزرگترین شهرک صنعتی تولید فرش ماشینی در ایران می باشد.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

فرش ماشینی 12 متری یکی از تولیدات کارخانه های فرش ماشینی میباشد که در ابعاد 4*3 بافت میشود.فرش ماشینی 12 متری نیز مانند فرش 9 متری ماشینی به صورت فرش 700 شانه یا فرش 1000 شانه یا فرش 1200 شانه تولید میشود و به طور کلی وقتی صحبت از متراژ فرش ماشینی میشود و هیچ ربطی به تراکم و شانه فرش ندارد.فرش ماشینی میتواند به صورت قالیچه باشد اما با 1200 شانه و تراکم 3500 و میتواند فرش 12 متری باشد با کمترین شانه و تراکم.فرش ماشینی 12 متری در طرح و نقشه های مختلف بافت میشود و چون ابعاد کوچکی ندارد طرح و نقش در این فرش به وضوح رخ نمایی میکند.

بسیاری هستند که به جای فرش 12 متری از دو تخته فرش 6 متری استفاده میکنند اما باید بگوییم که استفاده از یک تخته فرش ماشینی 12 متری بهتر از دو تخته فرش ماشینی 6 متری است چرا که نقشه و طرح جالب تری را میتوانیم به رخ بکشانیم.

  • ۹۵/۰۸/۱۹
  • شرکت فرش آرمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی