شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان فعالیت خود را جهت تولید فرش 700 شانه با استفاده از تجارب مدیران و طراحان با سابقه بیش از پانزده سال آغاز کرده است و اولین و مهمترین هدف خود را رضایت مندی مشتریان قرار داده که این هم مستلزم تولید محصول با کیفیت عالی می باشد .

شرکت فرش آرمان در شهرک صنعتی سلیمان صباحی واقع در شهرستان آران و بیدگل بزرگترین شهرک صنعتی تولید فرش ماشینی در ایران می باشد.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

فرش راوند کاشان

فرش راوند کاشان مانند بسیاری از برند های فرش مختص شهر کاشان و آران و بیدگل می باشد که از دسته فرش های بسیار با کیفیت در زمینه خود می باشد.

به طور کلی فرش ماشینی کاشان در گروه فرش های ماشینی همیشه در ایران و جهان زبان زد بوده و هست چنانکه هر کجای دنیا از فرش ماشینی صحبت شود فرش ماشینی کاشان جزء بهترین ها محسوب می شود فرش ماشینی در ابعاد و کیفیت های مختلف به صورت فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه و فرش مدرن تهران تولید و به بازار عرضه می شود.

کارخانه های فرش ماشینی در کاشان با تولید انواع فرش ماشینی توانسته اند خواسته و رضایت مشتری را جلب نمایند و همه روزه با تلاش و کوشش این تولید را بیشتر و پیشرفته تر نمودند.

فرش راوند کاشان نیز یکی از کارخانه های فرش ماشینی می باشد و در شهرک های صنعتی اطراف کاشان مشغول به فعالیت می باشد و همه روزه به تولید انواع فرش می پردازد.

  • ۹۵/۱۱/۱۳
  • شرکت فرش آرمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی