شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان فعالیت خود را جهت تولید فرش 700 شانه با استفاده از تجارب مدیران و طراحان با سابقه بیش از پانزده سال آغاز کرده است و اولین و مهمترین هدف خود را رضایت مندی مشتریان قرار داده که این هم مستلزم تولید محصول با کیفیت عالی می باشد .

شرکت فرش آرمان در شهرک صنعتی سلیمان صباحی واقع در شهرستان آران و بیدگل بزرگترین شهرک صنعتی تولید فرش ماشینی در ایران می باشد.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سجاده فرش

سجاده فرش کاشان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. فرش سجاده ای جهت استفاده در مساجد ، تکایا و یا امامزاده ها کاربرد دارد. لذا تولید فرش سجاده با بهترین کیفیت باید یکی از اولویت های مهم هر شرکت فرش باشد.

فرش سجاده

خرید عمده سجاده معمولا از جانب خریداران سجاده فرش انتخاب می شود. چراکه فرش سجاده برای مکان هایی با ابعاد بزرگ سفارش داده می شود.حاشیه یا نقشه های اینگونه فرشها در انواع مختلفی تولید می شود.

سجاده فرش کاشان

شرکت های زیادی در کاشان اقدام به تولید فرش مساجد می نمایند.این شرکت ها واقع در شهرک صنعتی آران و بیدگل هستند.علاوه بر فرش سجاده ای شرکت های فرش فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه و تابلو فرش هم تولید میکنند.

سجاده فرش مشهد در نوع خود خاص و دارای طرفداران خاص خود می باشد. شرکت فرش آرمان با چندین سال سابقه در تولید بهترین سجاده فرش برای مساجد اماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. جهت راهنمایی در خرید با شماره 03154750120 تماس بگیرید.

  • ۹۵/۱۲/۲۸
  • شرکت فرش آرمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی