شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان فعالیت خود را جهت تولید فرش 700 شانه با استفاده از تجارب مدیران و طراحان با سابقه بیش از پانزده سال آغاز کرده است و اولین و مهمترین هدف خود را رضایت مندی مشتریان قرار داده که این هم مستلزم تولید محصول با کیفیت عالی می باشد .

شرکت فرش آرمان در شهرک صنعتی سلیمان صباحی واقع در شهرستان آران و بیدگل بزرگترین شهرک صنعتی تولید فرش ماشینی در ایران می باشد.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید فرش ماشینی از طریق سایت فرش ماشینی و کانال فرش ماشینی و گاهی از طریق اینستاگرام انجام می شود. البته خریداران فرش و فروشگاه داران فرش ماشینی همیشه باید در نظر داشته باشند که با پیشرفت تکنولوژی نوع محصول و کیفیت فرش رشد می کند و همواره اطلاعات جدیدی در زمینه فرش ماشینی و شرکت فرش کاشان و کارخانه فرش ماشینی کاشان وجود دارد.

تولید انواع فرش چه فرش 700 شانه یا فرش 1000 شانه یا فرش 1200 شانه و فرش مدرن تهران و حتی تابلو فرش در کارخانه فرش ماشینی کاشان انجام می شود و برای خرید و راهنمای خرید فرش ماشینی از طریق سایت اطلاعات می توانید اطلاعات کسب نمایید.

برای خرید فرش دانستن اینکه مواد اولیه بکار رفته از چیست و مرغوبیت آن در چه حد هست بسیار مهم و حیاطی است. فرش ماشینی که از نخ اکرولیک تولید می شود مرغوبیت دارد و اگر نخ اکرولیک هیت ست شده باشد کیفیت و مرغوبیت آن بالاتر خواهد بود.

استفاده از نوع دستگاه و تعداد شانه های بکار رفته و تراکم فرش ماشینی نیز بسیار مهم است مانند فرش 700 شانه تراکم 2550 و نطیر آن.

  • ۹۵/۱۱/۱۳
  • شرکت فرش آرمان

نظرات (۱)

مرسی عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی