شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان

جدیدترین تکنولوژی تولید فرش

شرکت فرش آرمان فعالیت خود را جهت تولید فرش 700 شانه با استفاده از تجارب مدیران و طراحان با سابقه بیش از پانزده سال آغاز کرده است و اولین و مهمترین هدف خود را رضایت مندی مشتریان قرار داده که این هم مستلزم تولید محصول با کیفیت عالی می باشد .

شرکت فرش آرمان در شهرک صنعتی سلیمان صباحی واقع در شهرستان آران و بیدگل بزرگترین شهرک صنعتی تولید فرش ماشینی در ایران می باشد.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

خرید انلاین فرش نوعی نحوه خرید برای فرش ماشینی کاشان می باشد که مشتریان و خریداران فرش ماشینی می توانند از طریق سایت از آن بهرمند شوند. چنانکه مدل فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید می توانید با ورد به سایت و انتخاب محصول مورد نظر خود آنرا وارد سبد خرید خود نمایید و با پرداخت هزینه فرش را دریافت کنید البته در بسیاری از خرید های آنلاین ابتدا کالا درب منزل تحویل مشتری می شود و همان جا هزینه از مشتری دریافت می شود که برای فرش ماشینی نیز این قضیه صادق است.

فروش فرش ماشینی و خرید آنلاین فرش در مورد تمام فرش ها صورت میگیرد مانند فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه و حتی فرش مدرن تهران که مشتمل بر فرش فانتزی هم میشود.

فرش ابریشم مصنوعی ، فرش مشهد، فرش نیاوران،تابلو فرش و انواع دیگر فرش ها نیز به صورت آنلاین و از طریق سایت فرش ماشینی به فروش میرسد.

خرید فرش ماشینی در سراسر جهان به صورت آنلاین قابل اجرا است اما از آنجایی که فرستادن فرش به سایر کشور ها پر هزینه می باشد از این رو معمولا به صرفه نیست که فرش ماشینی کاشان توسط کارخانه فرش ماشینی به صورت تک و یک تخته به فروش برسد.

  • ۹۵/۱۱/۰۵
  • شرکت فرش آرمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی